Zawsze jest coś do poprawy
Jedna podpowiedź z mojej strony może być warta nawet 5 tys. miesięcznie! – dotychczasowy rekord.
Zastanawiasz czy agencja dobrze prowadzi swoje/Twoje działania?
Gdzie można zaoszczędzić, a gdzie przeznaczenie większego budżetu przyniesie lepszy rezultat?
Na ile dobre są działania agencji reklamowej gdy nie szukając, przez przypadek, spotykam się z sytuacjami gdzie agencja promuje:
– usługi kliniki stomatologicznej z Łodzi na terenie prawej strony Warszawy?
– usługi małej firmy remontowej z trójmiasta na terenie środkowej Polski?
– reklamują firmę w Google i na Facebooku gdy błędy na stronie uniemożliwiają wykręcić super wyniki?
– bez analizowania konwersji i źródła akcji klienta.
Takie działania nie przynoszą efektu!
Czy te firmy o tym wiedzą? Czy Ty wiesz co się dzieje z Twoimi pieniędzmi?
Sprawdzę i podpowiem
Nie musisz od razu zmieniać agencji. Sprawdzę gdzie coś przeoczyli i podpowiem Tobie na co zwrócić większą uwagę aby wycisnąć maksimum z pieniędzy, które wydajesz na marketing.
Kaizen – ciągła i niekończąca się poprawa funkcjonujących procesów.
Jak przebiega mój audyt agencji marketingowej?
Poufność: Wszystko pozostaje tylko między nami. Jeśli chcesz podpisujemy umowę o poufność informacji.
Jakiekolwiek dane mogą zostać użyte tylko przy pisemnej zgodzie stron.
Co potrzebuję?
Skontaktuj się ze mną w dowolny sposób, który znajdziesz na stronie KONTAKT.
Im więcej mi udostępnisz tym więcej sprawdzę i więcej Tobie pomogę.
Opcja pierwsza:
Połączę się za pomocą programu TeamViewer lub podobnego (program, który umożliwia zobaczenie i działanie na Twoim pulpicie komputera).
Ze swojej strony będziesz miał/ -a otwarte zakładki w przeglądarce do narzędzi które używa Twoja agencja reklamowa i do których powinniście mieć dostęp (jeśli tak nie jest, wystąpię w Twoim imieniu o dostęp do tych narzędzi), między innymi:
– Google Analytics
– Google Ads
– Menedżer reklam Facebook
– Google Tag Menedżer
– Zaplecze WordPressa
Opcja druga:
Udostępnisz mi dostęp dodając mnie jako użytkownika w każdym z narzędzi lub w ostateczności udzielisz mi haseł do tych narzędzi, a po audycie natychmiast zmienisz hasła dostępu.
Jeśli sam/ -a prowadzisz swój marketing
Niestety darmowy audyt Ciebie nie dotyczy ale możesz na mnie liczyć.
Dla Ciebie tym bardziej jest ważne aby trzymać budżet w ryzach.
Jeśli nadal będę miał czas, przeprowadzę dla Ciebie audyt w cenie 1500zł -> 500zł.